Пошуковий запит: (<.>A=Тімар І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Кузь І. Напружено-деформований стан пружно-пластичних пластин з розрізом або абсолютно жорстким включенням [Електронний ресурс] / І. Кузь, І. Тімар // Вісник Львівського університету. Серія механіко-математична. - 2010. - Вип. 73. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mech_mat_2010_73_16
|
2. |
Гринько Т. Імідж підприємств сфери послуг: сутність поняття та особливості формування [Електронний ресурс] / Т. Гринько, І. Тімар // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 38(1). - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2014_38(1)__21
|
3. |
Тімар І. В. Концептуальні підходи до формування структури іміджу підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] / І. В. Тімар // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 23, вип. 9(1). - С. 90-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2015_23_9(1)__15
|
4. |
Тімар І. В. Особливості формування моделі іміджу підприємства сфери готельних послуг [Електронний ресурс] / І. В. Тімар // Економічний простір. - 2016. - № 106. - С. 209-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_106_22
|
5. |
Смирнов С. Імідж підприємства як фактор впливу на споживчу поведінку в сфері готельних послуг [Електронний ресурс] / С. Смирнов, І. Тімар // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2016. - Вип. 41(1). - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2016_41(1)__5
|
6. |
Тімар І. В. Науково-методичні підходи до оцінки іміджу підприємств сфери готельних послуг [Електронний ресурс] / І. В. Тімар // Бізнес Інформ. - 2016. - № 2. - С. 361-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_2_54 Досліджено підходи та методи оцінки іміджу підприємства, запропонованих різними авторами, виявлено їх позитивні якості та недоліки; розроблено методику оцінки відповідності реального іміджу готельного підприємства бажаному в межах групи споживачів послуг. Методи оцінки іміджу підприємства було розподілено на дві групи: кількісні і якісні. Визначено, що найбільш вдалим методом оцінки іміджу підприємства є метод розрахунку інтегрального показника. Розглянуто особливості методик, які грунтуються на розрахунку інтегрального показника, що пропонують різні автори. Грунтуючись на результатах проведеного дослідження, запропоновано методику оцінки відповідності реального іміджу готельного підприємства бажаному в межах групи споживачів послуг. Запропонована методика має прикладний характер, враховує специфіку діяльності готельного підприємства та особливу роль споживачів послуг у формуванні іміджу підприємства. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є розробка методики визначення ступеня сталості іміджу підприємства на основі його оцінки та аналізу в динаміці.
|
7. |
Гринько Т. В. Теоретичні підходи до формування механізму управління іміджем підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] / Т. В. Гринько, І. В. Тімар // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 6(1). - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2016_6(1)__19
|
8. |
Тімар І. В. Категоризація підприємств готельного бізнесу: вітчизняний та світовий досвід [Електронний ресурс] / І. В. Тімар // Управління розвитком. - 2016. - № 3. - С. 71–77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2016_3_13
|
9. |
Тімар І. В. Особливості господарської діяльності суб’єктів сфери готельних послуг в Україні [Електронний ресурс] / І. В. Тімар // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 24, вип. 10(2). - С. 90-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2016_24_10(2)__15
|
10. |
Тімар І. В. Вплив іміджу підприємства сфери готельних послуг на формування його конкурентних переваг [Електронний ресурс] / І. В. Тімар // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 23, вип. 9(3). - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2015_23_9(3)__20
|