Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Тімар І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Кузь І. 
Напружено-деформований стан пружно-пластичних пластин з розрізом або абсолютно жорстким включенням [Електронний ресурс] / І. Кузь, І. Тімар // Вісник Львівського університету. Серія механіко-математична. - 2010. - Вип. 73. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mech_mat_2010_73_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 113.212 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гринько Т. 
Імідж підприємств сфери послуг: сутність поняття та особливості формування [Електронний ресурс] / Т. Гринько, І. Тімар // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 38(1). - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2014_38(1)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.501 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Тімар І. В. 
Концептуальні підходи до формування структури іміджу підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] / І. В. Тімар // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 23, вип. 9(1). - С. 90-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2015_23_9(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.656 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Тімар І. В. 
Особливості формування моделі іміджу підприємства сфери готельних послуг [Електронний ресурс] / І. В. Тімар // Економічний простір. - 2016. - № 106. - С. 209-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_106_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.519 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Смирнов С. 
Імідж підприємства як фактор впливу на споживчу поведінку в сфері готельних послуг [Електронний ресурс] / С. Смирнов, І. Тімар // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2016. - Вип. 41(1). - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2016_41(1)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.986 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Тімар І. В. 
Науково-методичні підходи до оцінки іміджу підприємств сфери готельних послуг [Електронний ресурс] / І. В. Тімар // Бізнес Інформ. - 2016. - № 2. - С. 361-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_2_54
Досліджено підходи та методи оцінки іміджу підприємства, запропонованих різними авторами, виявлено їх позитивні якості та недоліки; розроблено методику оцінки відповідності реального іміджу готельного підприємства бажаному в межах групи споживачів послуг. Методи оцінки іміджу підприємства було розподілено на дві групи: кількісні і якісні. Визначено, що найбільш вдалим методом оцінки іміджу підприємства є метод розрахунку інтегрального показника. Розглянуто особливості методик, які грунтуються на розрахунку інтегрального показника, що пропонують різні автори. Грунтуючись на результатах проведеного дослідження, запропоновано методику оцінки відповідності реального іміджу готельного підприємства бажаному в межах групи споживачів послуг. Запропонована методика має прикладний характер, враховує специфіку діяльності готельного підприємства та особливу роль споживачів послуг у формуванні іміджу підприємства. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є розробка методики визначення ступеня сталості іміджу підприємства на основі його оцінки та аналізу в динаміці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 417.036 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Гринько Т. В. 
Теоретичні підходи до формування механізму управління іміджем підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] / Т. В. Гринько, І. В. Тімар // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 6(1). - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2016_6(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.885 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Тімар І. В. 
Категоризація підприємств готельного бізнесу: вітчизняний та світовий досвід [Електронний ресурс] / І. В. Тімар // Управління розвитком. - 2016. - № 3. - С. 71–77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2016_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 525.823 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Тімар І. В. 
Особливості господарської діяльності суб’єктів сфери готельних послуг в Україні [Електронний ресурс] / І. В. Тімар // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 24, вип. 10(2). - С. 90-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2016_24_10(2)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 169.478 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Тімар І. В. 
Вплив іміджу підприємства сфери готельних послуг на формування його конкурентних переваг [Електронний ресурс] / І. В. Тімар // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 23, вип. 9(3). - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2015_23_9(3)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.321 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського